استفاده از خدمات ویژه‌ی مسافرتی در فرودگاه دبی، به مسافران کمک می‌کند تا با صرف هزینه‌ای اندک، تشریفات لازم برای ورود به کشور امارات متحده‌ی عربی را در زمانی کوتاه‌تر و با راحتی بیشتر انجام دهند.
این خدمات در چهار دسته عرضه میگردند:

 

خدمات شخصی:

سرویس‌هایی که در فرودگاه بین‌المللی دوبی ارائه می‌شوند:
استقبال گرم از مسافران هنگام ورود و بدرقه‌ی کامل تا هنگام خروج؛
کمک و راهنمایی در هنگام گذراندن مراحل تشریفاتی مختلف فرودگاه؛
فراهم کردن چرخ‌دستی مخصوص چمدان؛
ماشین‌های اختصاصی برای انتقال مسافران از پای پله‌های هواپیما به ترمینال و برعکس.


در پروازهای ورودی
راهنمایی مسافران هنگام انجام تشریفات ورودی؛
کمک به مسافران هنگام دریافت بار؛
همراهی مسافران تا سالن انتظار و پیدا کردن کسانی که به استقبال آن‌ها آمده‌اند.


در پروازهای خروجی
امکان استفاده‌ی مسافران از استراحتگاه VIP. در این استراحتگاه با تنقلات و کتاب و مجله، هنگام انتظار برای پروازهای خروجی از مسافران پذیرایی می‌شود؛
راهنمایی مسافران هنگام گذشتن از بخش‌های check-in و بازرسی.


برای رزرو این سرویس، مسافر باید حداقل بیست و چهار ساعت قبل از زمان پرواز اقدام نماید.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

خدمات خانوادگی:

خدمات خانوادگی گروه زورق، به ویژه برای خانواده‌ها و مادرانی که با کودکان خردسال یا نوزاد سفر می‌کنند، مناسب است.
سرویس‌هایی که در فرودگاه بین‌المللی دبی در دسترس هستند، عبارتند از:
همراهی و راهنمایی مسافران هنگام عبور از تمام بخش‌های فرودگاه؛
فراهم کردن چرخ‌دستی مخصوص چمدان (در صورت درخواست)؛
فراهم کردن ماشین مخصوص مسافر در پای هواپیما (در صورت درخواست مسافران و امکان‌پذیر بودن این عمل طبق قوانین شرکت هواپیمایی)؛
راهنمایی مسافران هنگام گذشتن از بخش مهاجرت و ترخیص سریع از طریق گیشه‌ی اختصاصی؛
کمک به مسافران برای حمل چمدان‌ها.


در پروازهای ورودی:
استقبال گرم از مسافران به محض ورود به ترمینال؛
همراهی و راهنمایی مسافران هنگام عبور از بخش‌‌های فرودگاه؛
فراهم کردن چرخ‌دستی مخصوص چمدان و کمک هنگام دریافت بار؛
همراهی مسافران تا سالن انتظار و پیدا کردن کسانی که به استقبال آن‌ها آمده‌اند.


در پروازهای خروجی:
امکان استفاده‌ی مسافران از استراحتگاه VIP. در این استراحتگاه، هنگام انتظار برای پروازهای خروجی، با تنقلات و کتاب و مجله از مسافران پذیرایی می‌شود؛
امکان استفاده از سالن مخصوص استراحت در مراحل مختلف پروازهای خروجی؛
انتقال مسافران به محل سوار شدن به هواپیما با اتوموبیل اختصاصی (در صورت درخواست مسافران و امکان‌پذیر بودن این عمل طبق قوانین شرکت هواپیمایی).

برای رزرو این سرویس، مسافر باید حداقل بیست و چهار ساعت قبل از زمان پرواز اقدام نماید.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

خدمات دیاموند:

با استفاده از این خدمات، می‌توانید از خوش‌آمدگویی گرم، حداقل زمان انتظار در فرودگاه بین‌المللی دبی و راهنمایی کارمندان آشنا به تشریفات اداری در تمام مراحل ورود یا خروج لذت ببرید. این خدمات برای تاجران، مسافرانی که تنها به یک زبان آشنا هستند، کسانی که اولین بار است به فرودگاه بین‌المللی دبی می‌روند، مسافران ناتوان و کودکان مناسب‌اند.

سرویس‌هایی که در فرودگاه بین‌المللی دبی ارائه می‌شوند، عبارتند از:
همراهی و راهنمایی مسافران هنگام عبور از تمام بخش‌های فرودگاه؛
فراهم کردن چرخ‌دستی مخصوص چمدان (در صورت درخواست)؛
فراهم کردن ماشین مخصوص مسافر در پای هواپیما (در صورت درخواست مسافران و امکان‌پذیر بودن این عمل طبق قوانین شرکت هواپیمایی)؛
راهنمایی مسافران هنگام گذشتن از بخش مهاجرت و ترخیص سریع از طریق گیشه‌ی اختصاصی؛
کمک به مسافران برای حمل چمدان‌ها.


در پروازهای ورودی:
استقبال گرم از مسافران به محض ورود به ترمینال؛
همراهی و راهنمایی مسافران هنگام عبور از بخش‌‌های فرودگاه؛
فراهم کردن چرخ‌دستی مخصوص چمدان و کمک به مسافران هنگام دریافت بار؛
همراهی مسافران تا سالن انتظار و پیدا کردن کسانی که به استقبال آن‌ها آمده‌اند.


در پروازهای خروجی:
حمل بار تا سالن استراحتی که در آن از مسافران با تنقلات سبک و نوشیدنی پذیرایی می‌شود؛
امکان استفاده از سالن مخصوص استراحت در مراحل مختلف پروازهای خروجی؛
انتقال مسافران به محل سوار شدن به هواپیما با اتوموبیل اختصاصی (در صورت درخواست مسافران و امکان‌پذیر بودن این عمل طبق قوانین شرکت هواپیمایی).

برای رزرو این سرویس، مسافر باید حداقل بیست و چهار ساعت قبل از زمان پرواز اقدام نماید.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

خدمات استقبال ویژه


سرویس‌هایی که در فرودگاه بین‌المللی دوبی ارائه می‌شوند:

استقبال گرم از مسافران هنگام ورود و بدرقه‌ی کامل تا هنگام خروج؛
کمک و راهنمایی در هنگام گذراندن مراحل تشریفاتی مختلف فرودگاه؛
فراهم کردن چرخ‌دستی مخصوص چمدان؛
ماشین‌های اختصاصی برای انتقال مسافران از پای پله‌های هواپیما به ترمینال و برعکس.


در پروازهای ورودی
راهنمایی مسافران هنگام انجام تشریفات ورودی؛
کمک به مسافران هنگام دریافت بار؛
همراهی مسافران تا سالن انتظار و پیدا کردن کسانی که به استقبال آن‌ها آمده‌اند.


در پروازهای خروجی
امکان استفاده‌ی مسافران از استراحتگاه VIP. در این استراحتگاه با تنقلات و کتاب و مجله، هنگام انتظار برای پروازهای خروجی از مسافران پذیرایی می‌شود؛
راهنمایی مسافران هنگام گذشتن از بخش‌های check-in و بازرسی.


برای رزرو این سرویس، مسافر باید حداقل بیست و چهار ساعت قبل از زمان پرواز اقدام نماید.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت حامی گشت گهر می باشد